إعتذار وبادرة طيبة من الأوسط لتحسين الصورة أمام المتداولين.
وصلت الرساله الساعة 1:30 صباحاً اليوم
إليكم نص الرسالة:
عــملاءنا الكـرام،
نـود أن نـتـقـدم لـكم بـخالص الاعـتذار لما طـرأ صباح اليـوم من خلل نـاتج عـن أعـطال تـقـنيـة كانت خـارجة عـن إرادة الشركة،
ونود أن نؤكد لكم بأن هذه الأعطال لا تعكس الصورة التي نطمح لتقديمها لعملائنا،
ونحيطكم علما بأننا نقوم و سنقـوم بأقصى الجهود لئلا يتكرر ما حدث اليوم وتقديم خدمة أفضل لعملائنا.
خدمة العملاء
شركة الكويت والشرق الأوسط للاستثمار المالي
Dear valued Customers,
Sorry for inconvenience;
We need to take this opportunity to send our apologizes for the technical problems we faced this morning, and we want to assure you that it does not reflect the quality of services we strive to maintain, and we are trying our bests to update and enhance our system, in order to get your satisfactions all,
Please accept our apologizes,
We appreciate your business and look forward to continuing our relationship in the future.
Sincerely,
Customer Service,
Kuwait and Middle East financial investment company